تعداد 2 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع اعتمادسازی در سایت یافت گردید:
شناسایی موانع بکارگیری تجارت الکترونیکی (EC) در ایران سید رحیم صفوی میرمحله * تجارت الکترونیکی/ موانع/ ایران چکیده: بحث EC بحث روز اقتصاد جهانی است و هر کشوری که توجه لازم را به EC (تجارت الکترونیک) نداشته باشد از گردونه رقابت جهانی عقب می افتد. یکی از مراحل اصلی برنامه ریزی EC، شناخت موانع آن می باشد. در این راستا در این مقاله و پژوهش به شناسایی موانع تجارت الکترونیک در ایران ...
تورم یا افزایش قیمتها افزایش قیمتها، افزایش بها یا تورم قیمتها به معنی درصد رشد سطح قیمتها میباشد. هر ساله مراکزی (در ایران بانک مرکزی) سبد کالایی را که مورد مصرف مصرفکنندگان میباشد تعیین کرده و با جمع آوری قیمت تک تک کالاها در شهرها و روستاهای خاصی شاخص قیمتی را تهیه میکنند. این شاخص دربرگیرنده کالاهای پرمصرف و دارای ضرایب خاصی است. بر اساس همین ضریب است که میزان ...