تعداد 7 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع بازایابی در سایت یافت گردید:
مقدمه -در ابتدا یعنی لغوی کلمه کوکاکوکا به چه معنی است؟ در خطه ای به ارتفاع بین یک تا 3 متر از تیره کتایون دارای ریشه های منشعب و ساقه صاف و رنگ مایل به سفید و شاخه های راست و مقعه.برگهای آن متناوب و ساده و کامل و بیضوی و نوک تیز و به درازای 4 تا 8 سانتی متر به رنگ سبز شفاف و در سطح فوقانی پهنک است برگهای این گیاه دارای بوی چای و طعم تلخ و گلهای آن کوچک است. -از بزرگترین و مهم ...
مديريت بازرگاني که دانشي نو پا و سرآغاز ان از بوستون آمريکا بودهاست به بحث پيرامون چگونگي کنترل سود و سرمايه و هزينه و استفاده بهينه از امکانات ميپردازد. تيلور پايه گذار اين علم در مکتب کلاسيک بودهاست. اما نقطه عطف مديريت دکتر دمينگ است که در دهه
اشاره: زعفران از محصولات کشاورزی است که از دیرباز در ایران، آسیای صغیر و بخش هایی از اروپا به ویژه یونان شناخته و مصرف شده است. در گذشته مصرف زعفران به عنوان یک گیاه دارویی به لحاظ خواص آن مد نظر بوده، اما امروزه زعفران به لحاظ رنگ، طعم و مزه خوب در صنایع غذایی مصر گستردهای دارد. با این وجود، هنوز زعفران در بسیاری از کشورها شناخته شده نیست و مصرف جهانی آن در حد قابل قبولی ...
مدیریت بازرگانی که دانشی نو پا و سرآغاز ان از بوستون آمریکا بودهاست به بحث پیرامون چگونگی کنترل سود و سرمایه و هزینه و استفاده بهینه از امکانات میپردازد. تیلور پایه گذار این علم در مکتب کلاسیک بودهاست. اما نقطه عطف مدیریت دکتر دمینگ است که در دهه ۱۹۴۰ ژاپن را دگرگون کرد. از استادان مدیریت در ایران میتوان دکتر علی اکبر افجهای و دکتر علیشری طالقانی را نام برد. از دیگر بحثهای ...
Network Marketing مدل تجارت قرن 21 است .تنها در آمريکا هر ساله بيش از 10 ميليارد دلار کالا و خدمات از طريق اين صنعت عرضه مي گردد و هر روزه افراد و شرکتهاي بيشتري به آن مي پيوندند.مي پرسيد چرا؟ زيرا شانس برابري به همه افراد براي کسب ثروت ، موفقيت ، ا
تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد. تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از: شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای 20/2 تا 1) شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( ...
مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی که دانشی نو پا و سرآغاز ان از بوستون آمریکا بودهاست به بحث پیرامون چگونگی کنترل سود و سرمایه و هزینه و استفاده بهینه از امکانات میپردازد. تیلور پایه گذار این علم در مکتب کلاسیک بودهاست. اما نقطه عطف مدیریت دکتر دمینگ است که در دهه ۱۹۴۰ ژاپن را دگرگون کرد. از استادان مدیریت در ایران میتوان دکتر علی اکبر افجهای و دکتر علیشری طالقانی را نام برد. ...