تعداد 100 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع تبلیغ خلاقانه در سایت یافت گردید:
مقدمه استفاده از بیلبوردها هر روز رایج تر می شود و شاید دلیل عمده این باشد که آنها نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی قادرند با هزینه کمتری افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند البته شکی نیست که این روزها افراد نسبت به گذشته زمان بیشتری را در حال رانندگی به سر می برند و این خود موجب گسترش تبلیغات بیلبوردی در فضای شهرها شده است. بنابراین با توجه به افزایش روزافزون بیلبورد های ...
مقدمه در عصر حاضر اغلب کالاهای موجود در بازار دارای بسته بندی مناسب که نیاز مصرف کننده و کالا را تأمین می سازد. در این تحقیق سعی شده است که طراحان گرافیک اشنایی مختصری در رابطه با بسته بندی و خصوصیات و کاربرد آنها به دست آورند. چه بسا طراحان گرافیک بسیاری هستند که تجربه لازم را در رابطه با بسته بندی کالاها ندارند و این مسئله باعث می شود که ایده های بسیار خلاقانه آنها در بسته ...
طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف می توان بررسی کرد: روشی برای حفاظت محتویات بسته عامل موثری بر قیمت گذاری محصول بازاریابی که ویژگیها, و مزایای محصول را تبلیغ می کند. بخشی از خود محصول این مبحث به دو ویژگی آخر می پردازد , در حقیقت جایی که طراحی در راستای افزودن ارزش واقعی مطرح است . البته این به این معنی نیست که طراحی نقشی در بهبود نگهداری کالا یا کمک به بهبود راندمان قیمت ...
خوشنویسی یا خطاطی در ایام گذشته و دنیای سنتی، پیوسته با تحول و نوآوری همراه بوده است اما در جهان سنتی، به دلیل عدم نیاز عامه مردم به طور مستمر و روزمره به خط و فقدان نیازهای تجاری و انتشاراتی و تبلیغاتی، اهداف خوشنویسی ترکیبی بوده است از زیبایی بصری آسانی، سرعت و سهولت نگارش و خوانایی تا درنهایت، بتواند روند مراسالات و مکاتبات و امور دیوانی و تا حدودی نیز انتقال دانش و اطلاعات ...
چکیده سبک آرنوو ، سبکی تزیینی بود که در اکثر نقاط غرب اروپا و نیز ایالات متحده طی سال های دهه 1980 تا جنگ جهانی اول ظهور یافت و فراگیر شد . این سبک واکنشی بود در برابر گرایش تاریخ گرایانه ی فرهنگستانی سده ی نوزدهم میلادی و تلاشی بود جهت خلق یک سبک تازه نوین . این سبک که در آغاز ، جنبه ی تزیینی داشت ، بیشترین جلوه و نمود خود را در معماری ، هنرهای کاربردی و اشیاء هنری ظریف و کوچک ...
مقدمه انسانها عاشق موجوداتند و از خود نمی پرسند که این موجودات از کجا می آیند و به کجا می روند و دیار اصلیشان کجاست. مولوی عاشقی است که می گوید: نیستی اصل همه هستیهاست مانند هوا که به نظر هیچ می آید ولی همه بدو زنده اند هنر از قله بی رنگ سرچشمه می گیرد و بر دشتهای عالم صورت روان می شود که هاتف می گوید: ز آب بیرنگ صد هزاران رنگ لاله و گل نگر در این گلزار کلاً جان هنر که خودش یک ...
شناخت 1-1 موضوع 1-1-1-تعیین گرایش و عنوان پروژه درطی این پروژه تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد پروژه انتخاب شود تا به بهترین حالت مشکلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای پروژه روند کلی پروژه بر اساس شناسایی و تفسیرمشکل به صورت کامل وهمچنین شناسایی گروه های استفاده کننده است که درنهایت با این بررسی وشناسایی کامل مشکل و شناسایی دقیق نیازهای ...
بیان مسئله: عکاسی یکی از بزرگترین اختراعات بشری است که فناوری در موارد متعددی تکامل و پیشرفت خود را مرهون آن است . از سوی دیگر جلوه های هنری آن افق دید واقع گرایانه و وسیع تری را از جهان رمز آلود در فراسوی دیدگانمان تصویر می کشد. در این پژوهش به این مهم دست خواهیم یافت که عکاسی چگونه در جهان رشد و نمو یافته است و به راستی کدام جنبه و جلوه آن در زندگی پررنگتر و کاربردی تر است؟ و ...
مقدمه : محیط اطراف ما، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، همه نیاز مبرمی به برقراری روابط صحیح فرمها، رنگ ها و هم چنین سازمان بندی دقیق بر مبنای اصول بصری دارند. - انسان به واسطه ی زبان گرافیک می تواند با محیط اطراف خود سخن بگوید و با دیگران ارتباط برقرار کند. استفاده از گرافیک شهری در مساحت فضای داخلی خانهها و فضای بیرونی آن ها یعنی کوچه ها، خیابان و فضای سبز اطراف، در تزئین و ...
تاریخچه مختصری از پوستر در غرب : پوستر واژه ای است انگلیسی به مفهوم آگهی دیواری که از حد رایج کوچکتر نباشد . در بیان تاریخچه پوستر باید گفتت ( نخستین پوسترها ، اعلامیه هایی است که در قرون وسطی و رم باستان گاهی بر روی دیواره ها دیده می شد . این گونه تبلیغات تا اواخر قرن 18 میلادی معمولاً فقط از نوشته تشکیل می شود و گاهی در این آگهی یک تصویر کوچک حکاکی شده و نیز بعضی از تزئینات ...
تعيين صورت مساله وتفسير مشکل نام توليد : غرفه هاي نمايشگاهي که به تبادل اطلاعات و تکنولوژي مي پردازند و نه صرفا نمايش محصولي خاص. مکان استفاده : نمايشگاهها که در اين پرئژه محدود به نمايشگاه بين المللي تهران مي باشد. طرح مشکل: 1) نداشتن ق
تاریخچه خوشنویسی خوشنویسی یا خطاطی در اریام گذشته و دنیای سنتی، پیوسته با تحول و نوآوری همراه بوده است اما در جهان سنتی، به دلیل عدم نیاز عامه مردم به طور مستمر و روزمره به خط و فقدان نیازهای تجاری و انتشاراتی و تبلیغاتی، اهداف خوشنویسی ترکیبی بوده است از زیبایی بصری آسانی، سرعت و سهولت نگارش و خوانایی تا درنهایت، بتواند روند مراسالات و مکاتبات و امور دیوانی و تا حدودی نیز ...
مدل برتر (نتایج) از ابتدای لغات زیر گرفته شده است:EFQM " اساس مدیریت کیفیت اروپا " مدل برتر یک قالب کاری کلیدی است که در رقابت بین سازمانها صرفنظر از ناحیه ، اندازه ، ساختار یا کمالشان به آنها کمک میکند تا در رقابت بین سازمانها موفق تر باشند. سازمانها برای (تحکیم) موفقیتشان نیاز به برقراری سیستم اختصاصی مدیریتی دارند ؛ و EFQM مدل برتر، یک ابزار کاربردی برای کمک به آنهاست تا ...
تاريخچه اي مختصر در مورد شرکت تبليغاتي طراحان دشت سبز اين موسسه در سال 1380 تاسيس شد و موسس آن نيز آقاي کاظم جسماني مي باشد و تمامي فعاليتهاي اين شرکت در زمينه تبليغات مي باشد . پرسنل اين موسسه داراي 4 نفر در قسمت طراحي يک نفر در قسمت خدمات و 3 نفر
اولين تبليغات تصويري بي شک فعاليت خود را از غارهايي آغاز کرد که انسان هاي اوليه در آن سکني مي گزيدند.نقاشي بر روي سنگ ها و بسياري از سنگ نبشته هاي تصويري نظير تصاوير شکار، پرورش حيوانات و اهلي کردن حيوانات وحشي، همگي نمونه تبليغات تصويري از توانمندي
گاهي واژه ها تأثيرگزارتر از چيزي هستند که تصور مي شوند. واژه هايي هر چند کوچک که ممکن است انقلابي را مهمان يک زندگي، صنعت و يا يک کشور کنند. در کشور ما شعار تبليغاتي کارکرد مؤثري پيدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته. برخي از اين شعار ها حتي به
پس ازراه اندازي کسب و کار بايد به دنبال پيدا کردن مشتريان خوب براي توسعه کار بودو مابراي اين منظور تلاش مي کنيم تا خدماتي در خصوص درخواست مشتريان در رابطه با تبليغات بدهيم .و سعي داريم قيمتي در ازاي کارمان بگيريم که مشتريان راضي باشند و رفته رفته کي
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصويري همراه انسان بوده است . تصاوير موجود در غارها، زمينه هاي پيدايش خط ، نمادهاي رياضي در علوم و همچنين ساير زمينه هاي مختلف ريشهاي ابتدايي پيدايش علائم مي باشند. امروزه طراحي آرم يا نشانه از جمله وظايف
مقدمه سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به ...
مقدمه: خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین ...
تعریف واژه بیلبورد واژه "BILLBOARD" مرکب از دو بخش Bill و BOARD است. Bill دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و ... و Board به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و ... میباشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جادهها، روی ساختمانها و مکانهای عمومی نصب میگردد. در قرن ...
اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانهاي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگيها و مزيتهاي فراواني که اينترنت در مقايسه با رسانههاي سنتي دارد، تبليغات اينترن
سوئيچر دوربين جديد پيشرواجراي سيستم هاي پيشرفته حفاظتي تلويزيوني (مداربسته)وارسال تصاويروديتا ازطريق فيبرنوري – کابلهاي فلزي – بصورت بي سيم وشبکهکامپيوترواينترنتي درايران باسابقه فعاليت اجراي پروژه هاي سيستمهاي مراقبتيبادانش فني روزجهان
بسم الله الرحمن الرحيم چکيده اين مقاله به بررسي برخي از سفارش هاي خداوند در قرآن کريم به نبي اکرم (ص) مي باشد و در سه بخش توصيه هاي فردي، خانوادگي، اجتماعي مي باشد و در پايان راهکارهايي را براي همه ي مبلغان که در اين زمان اين وظيفه را به عهده گر
پيامبري، تبليغ دين بدون مزد قرآن کريم در بحث از پيامبري و پيامبران گزارههايي کلي و ضوابطي اساسي ارائه کرده که ميتوان از آنها به قواعد قرآني حوزه پيامبري يا خصائص عمومي پيامبران تعبير کرد. اهم اين قواعد عبارتند از: اول: هر امتي رسولي دارد و هيچ جامع
مزايا و معايب آگهي در روزنامه در اغلب کشورها روزنامه يکي از مهمترين وسايل تبليغ به شمار مي رود، ولي در ايران به علت تيراژ کم، ارزش آگهي در روزنامه به مراتب کمتر از استاندارد بين المللي آن است. مزاياي آگهي در روزنامه: فوريت درج آگهي، مهمترين حس
«تحليل تحولات و تاريخ جنگ تبليغاتي در دفاع مقدس» عنوان کتاب برگزيده پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات اجتماعي جهاد دانشگاهي در پانزدهمين جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس است. به همين بهانه مروري دارد بر چکيدهاي از اين کتاب که توسط دکتر مرتضي منطقي
تبليغات وآگهي ها تبليغات عبارت است از ارتباط ومعرفي غير شخصي يا خدمات از طريق حاملهاي مختلف در مقابل دريافت وجه براي موسسات انتفاعي يا غير انتفاعي يا افرادي که به نحوي در پيام مشخص شده اند. آگهي وتبليغ علمي است که علي رغم قدمت آن هنوز در ايران ن
تبليغات چيست؟ تبليغات يک فرايند است و نه يک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبليغات به شکل هاي گوناگون رسانه اي براي ارتباط برقرار کردن بکار مي رود. تبليغات در ساده ترين شکل آن، روشي است که فروشنده يا صاحب کارخانه يک محصول، با مشتري و
فصل اول اهداف تحقيق هدف کلي بررسي نحوه تبليغات در روابط عمومي صندوق تعاون کشور اهداف جزئي: بررسي ميزان استفاده روابط عمومي از تبليغات بررسي ميزان استفاده روابط عمويم از فنون تبليغ بررسي مرزهاي تبليغ با روابط عمومي معرفي روش اجراي
?) مقدمه حسب قواعد مسئوليت انتظامي وکلاي دادگستري و مورد عمل در کانون هاي متبوع، هر گونه تبليغ و معرفي وکيل در رسانه هاي گروهي ممنوع بوده و عملي مغاير شئون وکالت محسوب ميگردد. از طرفي با گسترش شبکه اطلاع رساني جهاني اينترنت و ايجاد و توسعه سايت
- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است. - چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است. - ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است. - انواع اسنک 1- اسنک توپی 6- اسنک با پنیر 2- اسنک کرانچی 7- اسنک چرخی 3- اسنک طلایی 8- اسنک موتوری 4- اسنک حلقه ای ...
به گفته کارشناس آلماني با توجه به تحقيق در مورد کشورهاي اسلامي، امروزه اعتراض شديدي در مورد برگزاري يا ايجاد صنعت توريست و جهانگردي در کشورهاي اسلامي بيان شده است که اين تصوير منفي در رسانه هاي گروهي و غربي طراحي شده پيدا کرده است و توسط تبليغات منا
مفهوم تبلیغات از ریشه لاتینی propagane گرفته شده و از نظر لغوی به معنای (پخش کردن) ، (منتشر ساختن) و (چیزی را شناسانیدن) است، زیرا در تبلیغات سعی بر این است تا یک عقیده و یک کردار بطور منظم و جهتدار قبولانده شود. نمونه ای از تبلیغات علیه نازی ها نگاه اجمالی در اهمیت و ضرورت تبلیغ کافی است فکر کنیم که موفقیت در بسیاری از برنامههای اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و نظامی مرهون در ...
چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظهای برخوردار نبوده است. این مقاله به ...
محمد بنی حسن - رشته گرافیک- مقطع کاردانی عنوان پایان نامه: تبلغات شماره دانشجویی 3600002970 - آموزشکده شهید کرج (پسران) - آدرس: تهران، خیابان شهید مدنی خیابان سجاد کوچه اسدی- پلاک 105 - تلفن : 7811057 این تحقیق به این دلیل صورت گرفته اکثر فارغ التحصیلان رشته گرافیک بسوی تبلیغات رفته اما متأسفانه هیچ دانش خاص و محکمی از پیرامون آن ندارد و با زوایای مختلف آن آشنا نیستند. در این ...
مقدمه: دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه هاست بشر از دیدگاه قدرت تبادل پیامها و اندیشه ها،قله های بلندی را فتح کرده و ایستگاههای مخابراتی،رادیوئی و تلویزیونی خود را بر سقف بلند آسمان آویخته و به حرکت درآورده است.مشکل اصلی انسان در روزگار ما فقدان محتوا،هدف،ایمان و محرومیت از نظام عقیدتی،اخلاقی متکی بر عقل و وحی و فطرت است،مسأله تبلیغ و تبلیغات با اهداف و انگیزه های سیاسی و به ...
مقدمه در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز می دهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب می کند . به راستی این ...
تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران (قسمت اول) نویسنده :پرویزدرگی تاریخ ارسال:۱۰ دی ماه ۱۳۸۴ در این مقاله پس از تعریف ارتباطات و اهمیت آن درفضای کسب و کار رقابتی عصر حاضر به شیوه های مختلف برقراری ارتباطات اثر بخش بین بنگاههای اقتصادی و مخاطبان هدف اشاره شده است و پس از تعریف تبلیغات و شمردن نکاتی در اهمیت آن ، به دلایل پایین بودن اثر بخشی تبلیغات از دیدگاه آسیب شناسی پراخته ...
مبلغ مي تواند در اينجا به معناي عام آن بکار رود و همه مبلغين را اعم از والدين، مربيان ، روحانيون و ... را شامل شود که ايشان درامر تبليغ يک سري عوامل تأثير گذار ومثبت بر جوانان دارند ويک سري عوامل منفي و باز دارنده که در اينجا به برخي از آنها اشاره م
تبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد. تکنولوژی های جدید تبلیغات، نه تنها ظاهر واقعی اشیا و مکان ها را به صورت آگهی های تبلیغاتی تغییر می دهند، بلکه اصالت تبلیغات در رسانه تلویزیون، محتوای برنامه ها را نیز تحت الشعاع قرار داده است. صنعت تلویزیون و تبلیغات که گذشته ای نه چندان دور را پشت سر خود دارد (از آغاز دهه ۱۹۵۰) در حال حاضر، یکی از بزرگترین ...
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که ...
زمانبندى مراحل مختلف دعوت مهمترين شيوه در اين محور، تعيين زمان دقيق فعاليتهاى تبليغى بر اساس محاسبه شرايط و امکانات موجود است. پيامبر(ص) با الهام از آيات الهى، تبليغ بى وقفه دين را باترتيب زمانى منطقى آغاز نمود و استمرار بخشيد. در مورد مراحل اصلى
1- طرح مسئله: تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون کشور ما زیاد پخش می شود و تأثیر بسزایی در خرید و آشنایی مردم از محصولات غذایی و... دارد. در این تحقیق قصد بر آن است که تأثیر تیزرهای تبلیغاتی مواد لبنی را بر مردم شهر اصفهان فهمیده و برای هرچه بهتر شدن این تیزرها تلاش شود. مواد لبنی بخش زیادی از سبد غذایی خانوار را تشکیل می دهد. مراحل تولید و پاکیزه سازی مواد و افزودن مواد مختلف به آن ...
تبليغات جهانگردي و توريست به گفته کارشناس آلماني با توجه به تحقيق در مورد کشورهاي اسلامي، امروزه اعتراض شديدي در مورد برگزاري يا ايجاد صنعت توريست و جهانگردي در کشورهاي اسلامي بيان شده است که اين تصوير منفي در رسانه هاي گروهي و غربي طراحي شده پيدا
چکیده سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس میباشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص مییابد. در اغلب شرکتها این بودجه ...
چیست؟ Banner تبلیغات از طریق تبلیغات بنری یکی از متداول ترین نوع تبلیغات در عرصه تجارت الکترونیک است . این سبک از تبلیغات دارای راندمان و تاثیر بالایی در حوزه وب می باشد . تا جایی که برخی از آمارها نشان می دهد تبلیغات بنری در وب بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است آیا بنر های تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟ به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی کوتاه ...
برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1]. - ابزار های تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی ...
مقدمه امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره. مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند ...
تبلیغات جهانگردی و توریست به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات مناس طرح ریزی شده است. تهران-مارس 2007 دنیس هاف (کارشناس مطالعات کشورهای اسلامی)که هم اکنون برای سازمان درون ...
شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند، هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز ...
شرکت تبلیغات برآورد تجهیزات تجهیزات تعداد قیمت 1- کامپیوتر 3 000/500/1 2- پرینتر (جوهر افشان) 1 000/120 3- اسکنر 1 000/130 4- میز 3 000/180 5- صندلی چرخ دار 3 000/150 6- مبل 1-سرویس 000/150 7- کمد 2 000/80 8-لوازم ابدرخانه (سماور –لیوان – بشقاب و...) ------ 000/30 9- گلدان 5 000/10 10- تابلو 3 500/7 بازاریابی پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای ...
تبليغات و زندگي روزمره امروزه تبليغات در زندگي روزمره ما نقش مهمي را ايفا مي کند .اگر در خيابان يا در مکان هاي مختلف به دور و بر خود توجه کنيم تبليغات فراواني مي بينيم که هر کدام به جنبه اي از زندگي مربوط مي شوند .تبليغات از نياز هاي اساسي مانند خور
روانشناسي تبليغات ايجاد جذابيت در تبليغات پيشبيني رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو کسب و کارتان چه رنگي است؟ تبليغات نقطه خريد ايجاد جذابيت در تبليغات مارک تواين: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست م
يک شرکت تبليغاتي اينترنتي براي عضويت شما در سايت خود و نصب نرم افزار کوچک تبليغاتي خود بر روي سيستم شما شما را استخدام مي کند و هر ماه حقوق خوبي به شما مي دهد. ميزان حقوق شما به شکل زير است : شما براي عضويت در اين سايت توسط يک لينک مثل: http://gr
شاید یکی از دلایل پائین بودن میانگین سطح کیفی تبلیغات رادیویی نسبت به تلویزیون، توجه نکردن به امکان تصویر سازی در ذهن مخاطب به وسیله صدا است. کاری که تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد و در مقابل تصویر سازی تلویزیونی ساده تر انجام می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که ریشه های عمیق فرهنگ شاعرانه ما به ادبیات دوره پیش از ثبت تصویری و گرافیکی برمیگردد. کوه را ننوش ، آب را ...
تبليغات ، بعد از ارتباطي استراتژي بازاريابي است . ارتباط عملي فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامي برقرار ميشود که شخص اطلاعات درستي دريافت و تحليل کند . بنابراين ارتباط بايد به عنوان فرآيندي که داراي عوامل متعدد است ن
بررسي تاثير اينترنت بر حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي واقتصادي امروزه موضوع تحقيقات مختلف درميان محققان و انديشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پيش رو نيز بررسي تاثير اينترنت بر حوزه تبليغات است. با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت، تبليغات
روش تحقیق : در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است. مقدمه : تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه ...
سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران میراث آریا: پیوستن ایران به سازمان جهانی فرش، بیشتر به نفع دیگر کشورها است تا ایران؛ زیرا آنها از پول، استفاده خواهند کرد."اکبر هریسچیان" رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران، با بیان این مطلب ، از کشور ایران بهعنوان صاحب رسالت در هنر ...
رئيس اتحاديه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهاني فرش نيازمند موقعيت و قدرت تبليغات فرش ايران ميراث آريا: پيوستن ايران به سازمان جهاني فرش، بيشتر به نفع ديگر کشورها است تا ايران؛ زيرا آنها از پول، استفاده خواهند کرد.اکبر هريسچيان رئيس اتحاديه صادرکنندگ
مسئله ی تحقیق : با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان فروش آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر فروش شرکتها بپردازیم . پیشینه ی تحقیق : انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند . تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند . 1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به ...
چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب ...
عاشورا، خاستگاه انقلاب اسلامى ايران در مقام تحليل انقلاب اسلامى ايران، يک رويکرد، آن را ملهَم از نهضت حسينى و مکتب عاشورايى مىداند و در همين بستر با بررسى عوامل اصلى محدثه انقلاب، آنها را عوامل مبقيه انقلاب نيز دانسته، بر حفظ و استمرار آنها پاى مى
مقدمه : با آگاهی از اهمیت کشت و زرع و توجه به این مطلب که بخش کشاورزی حدود 27% از تولید ناخالص و 80% از محصولات اساسی مورد نیاز کشور تولید کرده و صادرات غیر نفتی نیز سهمی معادل40% دارا می باشد در می یابیم که بخش کشاورزی در هر کشور می تواند نقش بسیار مهمی را در تولید ناخالص آن کشور ایفا کند . این امر از طریق تولید محصولات کشاورزی مصرف در داخل و صادرات به سایر کشورها و ایجاد زمینه ...
مقدمه صنعت مبلمان ، از سنت به مدرن صنعت چوب که با قدمت تاریخ بشر ، از انسان بدوی با انسان مدرن همگام با قافله تمدن بشری طی طریق کرده ، امروز با گذشت هزاران سال پررنگ تر از گذشته جایگاه اصیل خود را دربدنه اقتصاد مدرن جهان حفظ کرده است . صنعت بهره برداری از چوب با هدف تولید فرآورده های مورد نیاز بشر ، در مقاطع مختلف تاریخ با پیشرفت ها وجهش های علمی و تکنولوژیک انسان هماهنگ و همراه ...
هدف ازتحقیق: ارائه مطالب آموزنده برای کلیه افراد علاقه مند به رشته بیمه گری.نوعی اشتغال زایی وکسب درآمد وسود. بیان مسأله: هر شغلی در ابتدا کار، کم بودن ارباب رجوع یا مشتری معمولی است. تأسیس دفتر بیمه نوعی کار آفرینی فردیست. SWOT:S :نقاط قوت چاپ انواع بروشورهایی در مورد هر کدام از بیمه نامه ها وارائه آنها به آشنایان ،دوستان . صدور بیمه نامه ها با تخفیفیفات برای حرفه های پزشکان ...
سپاس بي کران پروردگار را که به انسان قدرت انديشيدن بخشيد. تا به ياري اين موهبت راه ترقي و تعالي را بپيمايم و اميد به اينکه عنايت الهي شامل حال ما باشد. تا با عنايت اندک علمي خود در خدمت به بشر باشيم. يکي از بارزترين ويژگي هاي عصر حاضر گسترده کامپيوت
اسم آن بزرگوار محمد و کنيه مشهور او ابوالقاسم و لقب مشهور او احمد و مصطفي است. عمر آن بزرگوار شصت و سه سال است. در صبح روز جمعه هفدهم ربيع الأول سنه عام الفيل متولد شد سالي که پروردگار عالم به وسيله پرستوها خانه خود را حفظ فرمود و اصحاب فيل را که به
1- نخستين ازدواج اولين همسري که پيامبر اکرم انتخاب کرد، خديجه دختر خويلد بود. پيامبر(ص) در سن 25 سالگي با زني چهل ساله و بيوه دو شوهر که از آنان فرزنداني داشت ، ازدواج کرد و از او صاحب شش فرزند شد. پيامبر اکرم(ص) تا سن 52 سالگي که حضرت خديجه فوت
امام رضا(ع)و بني عباس: تاکنون اجمالاً با نحوه پيدايش ساسله اي بنام بني العباس آشنا شديم و دانستيم که اينان انسانهاي جاه طلب و دنيا پرستي بودند که منافقانه قدرت را بدست گرفته و براي حفظ آن از هيچ جنايت و خيانتي خودداري نکرده و عليرغم اينکه خود را پسر
« بيان يک اصل » هر موجودي در جهان جايگاه خاصّي دارد که معلول مرتبه وجودي و ويژگي هاي خاص آن موجود مي باشد . قوانين حاکم , ارزش وجودي , نحوه بهره دهي و بهره گيري , شيوه کار و حدود فعاليت يک موجود , وابسته به مرتبه وجودي و ويژگي هاي خاص او و تعيين کن
بازاريابي در متون مديريتي، بازاريابي صنعتي به عنوان آن دسته از عملکردها و فعاليتهاي تجاري و بازرگاني تعريف شده است، که فرايندهاي مبادله را بين توليد کنندگان و مشتريان سازماني تسهيل ميکند. ماهيت بازاريابي صنعتي را ميتوان، خلق ارزش براي مشتريان به و
به رغم پندار برخي ساده انديشان، گرايش به لباس و پوشيدگي ، عملي صرفاً تفنني که برخاسته از غريزه تنوع طلبي آدميان باشد، نبوده و نيست بلکه ريشه در حکمتها و مصالح فردي، اجتماعي ، خانوادگي ، روحي و رواني و اعتقادي فراواني دارد، که در اين نوشتار مي کوشيم
مقدمه: از زمان به وجود آمدن انسان بر روی زمین یکی از عواملی که در زندگی انسان نقش مهمی ایفا می کند ، تهیه مایحتاج زندگی از جمله مواد غذایی میباشد که در زمان انسانهای اولیه این نیاز با شکار کردن و پرورش سبزیجات و حبوبات و لبینات از حیوانات اهلی صورت می گرفت. با تکامل یافتن شیوه زندگی تهیه ای نیازها ساده تر و راحت تر شده به طوری که امروزه در هر خیابان ، بازار و کوچه یک یا چندین ...
چکيده مد گرايي ، تجمل گرايي وروند رو به رشد مصرف گرايي در جوامع مختلف در حالي به يکي از چالش هاي جدي عصر حاضر تبديل شده که حمايت وتبليغات گسترده وهمه جانبه غول هاي توليدکننده کالاهاي مختلف از جمله لوازم الکتريکي وديجيتالي ، پوشاک وجواهرات وحتي مواد
عنوانهايى نظير تئوريسين بزرگ، صاحبنظر برجسته، تحليلگر سياسى فوقالعاده، استراتژيستبلند پايه، آيندهنگرى قوى، جهان بين منحصر به فرد، داراى دکترين عالى و پيچيده، ژرفنگر، غير قابل پيش بينى و داراى پيچيدگى بسيار دور بخشى از عنوانهايى بود که شخصيتهاى
قانون اول : (( زمين )) زمين بايد به شکل مستطيل در ابعاد ذيل باشد و طول حداقل 90 متر و حداکثر 120 متر و عرض حداقل 45 متر و حداکثر 90 متر و در مسابقات بين المللي طول حداقل 100 و حداکثر 110 متر و عرض حداقل 64 و حداکثر 75 متر . عرض تمام خط ها و قطر
مقدمه : مباحث در رابطه با «اتانازي»، عمدتاً بحث درباره اين است که چه چيزي اخلاقي است؟ سئوالاتي بنياني در اين رابطه مطرح شده است؛ مثلاً آيا حقي براي ارتکاب خودکشي وجود دارد؟ آيا اخلاقي هست که ديگري براي خودکشي به ديگري کمک کند؟ آيا حقي وجود دارد که ب