دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی و دانش آموزی در مورد کانال های بازاریابی

تعداد 100 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع کانال های بازاریابی در سایت یافت گردید:

اينترنت، اينترانت و اکسترانت به دليل مزيتهاي فراوان در حال تبديل به سکوي تجارت الکترونيک و بازرگاني الکترونيک مي باشند.ارتباط جهاني، سهولت استفاده، هزينه پايين و قابليتهاي چند رسانه اي سبب شد تا از اينترنت براي برنامه هاي کاربردي تعاملي، خدمات و کال

مقدمه رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید ...

11 تعریف مسأله ما در این تحقیق به دنبال بررسی این موضوع هستیم که «آیا ناتوانی بانکهای ایرانی در برآورده کردن نیازها و خواسته های مشتریان یا به عبارتی عدم کاربرد صحیح بازاریابی در نظام بانکی، علت عدم تقاضای بهینه برای بانکهاست؟» قبل از شروع بحث لازم است تعریفی اجمالی از موضوع داشته باشیم که ذهن خواننده نسبت به بعضی مطالب روشن گردد. تعریف بازاریابی: بازاریابی یکی از آن اصطلاحاتی ...

اينترنت، اينترانت و اکسترانت به دليل مزيتهاي فراوان در حال تبديل به سکوي تجارت الکترونيک و بازرگاني الکترونيک مي باشند.ارتباط جهاني، سهولت استفاده، هزينه پايين و قابليتهاي چند رسانه اي سبب شد تا از اينترنت براي برنامه هاي کاربردي تعاملي، خدمات و کال

با شکل گيري بازيهاي المپيک نوين فرصت هاي مناسبي براي پرداختن به ورزش هاي مدرن براي بانوان ايجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهاي ورزشي بين المللي ضرورت ايجاد جاذبه و فرصت براي پرداختن بانوان را امري ملموس و ضروري ساخت. منشور بين المللي المپيک تأکيد ويژه

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری چکیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می ...

استراتژي بازاريابي بهترين استراتژي بازاريابي الکترونيکي: ارتباط مناسب و دائم با مشتريان بر خط اکنون زمان بسيار خوبي جهت استفاده از بازاريابي الکترونيکي است. روش هاي قديمي بازاريابي درحال تغيير و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتيجه مشتريان

چکيده در سالهاي اخير که امکان توليد انبوه زمينه افزايش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، براي توليد کنندگان چاره اي جز جلب رضايت مشتري باقي نمانده است . در هر گوشه اي از جهان صنعتي امروز که اقتصاد رقابتي ، فضاي انحصاري را در هم مي شکند ، ن

چکیده طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در ...

نکاتی در مورد بازار یابی در بازار هدف چهار بحث مهم مطرح می شود که عبارتند از : 1. محصول Product 2.قیمت Price 3. مکان Place 4. ارتقا Promotion محصول: لازم به ذکر است که بدانیم محصول بخش اصلی مارکتینگ و بازاریابی می باشد که باید مطابق با میل و خواسته مشتری باشد. در واقع محصول باید مشتری پسند باشد، از آنجا که هر محصولی ویژگیهای متعدد و مختلفی دارد بهتر است در انتخاب محصول طوری ...

چکیده با توجه به سیر نزولی تولید و صادرات فرش دستباف ایران در سال های اخیر، در این مقاله راه کارهای نوین تجارت و استفاده از شیوه تجارت الکترونیکی فرش دستباف به جای شیوه سنتی آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. از طرف دیگر، با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیکی و مزیت های رقابتی حاصل از آن لازم می باشد که برای جبران عقب ماندگی های سال های گذشته در زمینه صادرات فرش دستباف، ...

اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی معرفی شرکت: این اتحادیه به منظور تهیه و تدارک کالاهای مورد نیاز شرکت های عضو، اعم از لوازم خانگی، بهداشتی، مصرفی،آرد، کالاهای کوپنی، نهادهای کشاورزی از قبیل کود شیمیایی، سموم دفع آفات نباتی و بذرهای اصلاح شده تاسیس شده است. این اتحادیه در سال 1345 با سرمایه اولیه 460870000 ریال و تعداد پرسنل 10 نفر بنا نهاده شد. مرکز اصلی این اتحادیه شهر اردستان و ...

بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراکس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌کنند. بازار کالا و خدمات‌ سازمانی‌ به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ کننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ می‌دهد. شرکتهایی‌ که‌ کالاها وخدمات‌ ...

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال ...

اتحادهای استراتژیک (Strategic alliance) در این بخش، ما انواع مختلفی از اتحادهای (ادغام) درون شرکتی تشکیل شده را بررسی می کنیم که این اتحادها در بازارهای بین المللی وارد و کامل می شوند. به طور خاص ، ما طبیعت اتحادهای استراتژیرا بررسی می کنیم و چگونگی این امر را که آنها قسمتی از ادامه روشهای ورود بوده اند ، مورد بررسی قرار دهیم . بخش بعد، و معامله های شراکت بازاری را مورد بررسی ...

در این گزارش به تعریف و اهمیت آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، و توفیق در کسب و کار پرداخته شده است ، جایگاه آمیزه بازاریابی در نظام بازاریابی شرکت مورد بررسی قرار گرفته است ، به بعضی از نظرات استادان و متخصصان بازاریابی در مورد آن و همچنین به انتقادات مهم به آمیزه بازاریابی سنتی (4P) مطرح می گردد. و با تاکید قرار دادن نگرش ...

چکیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ...

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با ...

ویژگیهای تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی (Traditional commerce & e - commerce) : هر فن آوری پیشرفته ، ایجاد تهدیدها وفرصتهای جدیدی برای سازمانها میشود . تغییر در فن آوری ، موجب تغییر در قانونمندی های بازرگانی شرکتها و متحول ساختن سیستمهای سازمانی و اجتماعی میگردد . تکنولوژی اطلاعات به عنئان لبه پیشرو تکنولوژیهای جدید در سه پارامتر سرعت ، ...

هدف از عایق‌کاری حرارتی، کاهش گرمای انتقال یافته یا به حداقل رساندن اثرات شیوه‌های جداگانه انتقال حرارت است و فرآورده های جدید سعی در تحقق بهتر این هدف دارد چندی پیش دوره‌های تخصصی آموزش آشنایی با مصالح ساختمانی جدید در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای گروهی از متخصصان و دست‌اندرکاران امر ساختمان برگزار شد.بخشی از این دوره آموزشی به فرآورده‌های عایق‌کاری حرارتی جدید در ساختمان ...

(Consumer to Consumer ) C2C محاورات و مبادلات الکترونيکي بين مصرف کنندگان که جهت برقراري ارتباط بکار مي رود مثلاً فروش اجناس دست دوم معمولاً جهت انجام تجارت بکار مي رود . banking – E بانکداري الکترونيکي ، زمانيکه کليه تراکنشهاي اوليه بانکداري از طر

کتابخانه ها و موسسات آموزشي با مشکل مديريت کارآمد بار سنگين داده ها که دائما نيز در حال افزايش است روبرو مي باشند. نرم افزارهاي کامپيوتري بکار گرفته شده براي اين منظور، غالبا فقط براي پرس و جوهاي معمولي و پشتيباني از مسائل مديريتي و برنامه ريزي کوتا

تبليغات ، بعد از ارتباطي استراتژي بازاريابي است . ارتباط عملي فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامي برقرار ميشود که شخص اطلاعات درستي دريافت و تحليل کند . بنابراين ارتباط بايد به عنوان فرآيندي که داراي عوامل متعدد است ن

با معماران عصر ديجيتال انديشه هاي مايکل پورتر به راهبرد هزينه برمي گرديم. آيا راهبرد پيشروبودن در هزينه هيچگونه ريسکي دربرندارد؟ - البته پيشرو بودن در هزينه فشارهاي شديد بر شرکت جهت حفظ موقعيت خود مي آورد. اين امر به معناي سرمايه گذاري

چکیده : در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید کنندگان ، عرضه کنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتریان و مصرف ...

بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در موضوع تولید و فروش امروزه دو دیدگاه متفاوت وجود دارد .دیدگاه اول که آنرا دیدگاه مبتنی بر فروش می نامند بر تولید و سپس فروش می اندیشد .در این دیدگاه تولید کننده قبل از آنکه بازار محصول و مشتریان خود را بشناسد اقدام به تولید کالا نموده و آنگاه با توسل به روشهای تبلیغی مختلف تلاش می نماید کالاهای تولیدی خود را در بازارهای مختلف به فروش ...

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه‌ی آنها در سطح بین‌المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت‌های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی‌های بازاریابی متناسب با آن مناطق به‌کار گرفته شود؟ یکی از موضوعات ...

چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب ...

تاريخچه سازمان: موضوع جامعه شناسي روستا يي بر اصل زمين و مالکيت آن استوار مي باشد. با عنايت به اينکه در روستاهاي کشور اراضي به صورت خرد و پراکنده مي باشند در سال 1341 تا 1351 قانون اصلاحات ارضي در /3 مرحله در کشور به اجرا گذاشته شد و يکي از پيامد ها

بیمه را اصوه صنعت می نامند و صنعت در اصطلاح به معنی بکارگیری مواد اولیه و تبدیل آنها به اشیاء دیگر برای کسب درآمد و ثروت . با توجه به تعریف فوق چنین استنباط می شود که بینه در تثبیت سرمایه ها و جایگزین کردن اموال و اشیایی که دستخوش آسیب دیدگی یا تلف می شوند، نقش اساسی دارد ، مؤسسات سرمایه ای و اشخاص ، مؤسسه هایی را که در کار صنعت و تولید هستند را حفظ می کند و از وقفه در تولید ...

صنايع پوششي و خرده فروشي : رقابت جهاني 1-3- مقدمه ATMA و NIFT سازمانهايي که حمايت مالي اين سمينار را بر عهده داشتند، در بروشور خود، به سناريويي که صنايع پوشاک و نساجي هند احتمالاً در هزاره بعدي با آن روبرو مي شوند، اشاره کرده اند. آماده سازي صنا

مديريت توزيع فيزيکي چکيده توزيع همواره يکي از مهمترين معضلات سازمانها بوده است. امروزه با اصلاح ديدگاه مديران و گسترش مسئله توزيع و شاخه هاي آن، مفهوم توزيع فيزيکي و مديريت بر آن مهمتر مي شود. تجزيه و تحليل، برنامه ريزي، کنترل سطوح خدمات

مديريت توليد در هزاره سوم اين مقاله، به بررسي و تجزيه و تحليل فضاي اقتصادي حاکم بر پديده جهاني‌سازي، جريان اطلاعاتي و ويژگي‌هاي توليد شبکه‌اي که صنايع توليدي با آن روبه‌رو هستند، مي‌پردازد. بررسي و تجزيه و تحليل فوق‌الذکر بيانگر اين مطلب است که

سرعت این حرکت در سال 2006و 2007 نشان داده است که تلاش ها برای رشد مرکزی برای آرام کرد ن اقتصاد و نتایج مطلوبی به دست نمی آورد مگر اینکه چین در توسعه اقتصاد میزان رشد و عدم تعادل به دست آمده که ناحیه جدیدی را طرح می کند بتواند به نقطه ای مشروط برسد. کرچه تاثیر استراتژیکی افزایش چین در همه جنبه های زندگی جهانی (کربن، سنگ آهن ،اپیرمی، تکنولوژی اطلاعات، ادغام وفعالیت اکتسابی ) به ...

اهمیت و ضرورت بخش کشاورزی نقش آن در رشد و توسعه جوامع بشری چکیده امروزه با افزایش تولید کشاورزی به جهت رفع نیازمندی های رو به رشد جمعیت در حال گسترش ، نگرانی در مورد آینده تامین غذا برای مردم مطرح گردیده است . آلودگی های آب ، خاک ، هوا و فرسایش خاک ، مقاومت آفات به سموم و گسترش کود شیمیایی سبب گردیده تا به جهت حفظ منابع به گذشته و کشت های صنعتی برگردیم . زراعتی که به هر صورت در ...

این به عنوان دیسک گردان ثابت شناخته می شد) یک حافظه دائمی است که بطور دیجیتالی رمزنگاری شده و اطلاعات را روی سطح مغناطیسی دیسک های خود ذخیره می کند. هارد دیسک ها در ابتدا برای استفاده در کنار کامپیوتر تولید شدند و بعد ها از آن ها در داخل کامپیوتر استفاده شد. با گذشت زمان کاربرد های هارددیسک از حیطه کامپیوتر فراتر رفت .بطوریکه در تجهیزات ضبط تصویر ،پخش صدا ، همچنین در سیستم ها و ...

تکنولوژي ذخيره و بازيابي اطلاعات توسط اشعه ليزر: تکنولژي ذخيره وبازيابي اطلاعات توسط تابش اشعه ليزر يکي از جديد ترين روشهاي ذخيره وبازيابي داده هاست.دراين روش باتابش اشعه روي سطح ديسک حفره هاي ميکروسکپي به وجود مي آيد که وجود يا عدم وجود حفره در يک

بچینگ پلانت‌ها در حقیقت هستهٔ اصلی یک ایستگاه تولید بتن را تشکیل می‌دهند. بچینگ پلانت با استفاده از پمپ‌های تعبیه شده بر روی دستگاه سیمان را سیلو و سنگدانه‌ها را از دپو،با نسبت‌های مشخص به داخل دیگ بتن ریخته و با استفاده از پمپ آب ،مقدار معین عبوری از کنتور آب را نیز به داخل دیگ هدایت کرده ، در دیگ این مواد با یکدیگر ترکیب شده و از قسمت تخلیه به داخل تراک میکسر ریخته ...

تکنولوژي ذخيره و بازيابي اطلاعات توسط اشعه ليزر: تکنولژي ذخيره وبازيابي اطلاعات توسط تابش اشعه ليزر يکي از جديد ترين روشهاي ذخيره وبازيابي داده هاست.دراين روش باتابش اشعه روي سطح ديسک حفره هاي ميکروسکپي به وجود مي آيد که وجود يا عدم وجود حفره در يک

مقدمه رشد و توسعه پایدار کشاورزی یکی از شاخص ترین و مهم ترین هدفهای هر دولتی است که تحقق آن طریق تحولات بنیادی همه جانبه در ساختار کشاورزی، مدیریت و بهره برداری مطلوب از منابع و امکانات، سازماندهی و هدایت سنجیده فعالیتها در چار چوب برنامه ریزی علمی و منطقی امکانپذیر خواهد بود. بر همین اساس، بخش کشاورزی در کلیه برنامه های توسعه کشور از اولویت ویژه ای برخوردار بوده و به عنوان محور ...

چشم انداز(Vision): تبديل شدن به برترين توليد کننده هاي عايقهاي رطوبتي در کشور تا سال 1400 با نگاه فرا ملي. بيانيه ماموريت Mission)): اين شرکت در زمينه طراحي و توليد انواع عايق هاي رطوبتي و برودتي مورد نياز مشتريان داخلي و خارجي با ت

-شناخت صنعت بيمه: بيمه را اصوه صنعت مي نامند و صنعت در اصطلاح به معني بکارگيري مواد اوليه و تبديل آنها به اشياء ديگر براي کسب درآمد و ثروت . با توجه به تعريف فوق چنين استنباط مي شود که بينه در تثبيت سرمايه ها و جايگزين کردن اموال و اشيايي

طرح کسب وکاريک صفحه اي چشم انداز(Vision) در5 سال آينده پيش بيني مي گردد بتن هبلکس جاي خودرادرصنعت ساختمان پيداکرده ودرنتيجه دراکثرساختمانها باتوجه به مزايايي که بتن هبلکس نسبت به سايرمصالح ساختماني براي اجراي ديواردارد، دراکثرساختما

فراسو نيوز: يافته‌هاي پژوهشي نشان مي‌دهد که از نظر گردشگران خارجي منابع اطلاعاتي ايراني به لحاظ جالب توجه بودن وضعيتي مناسب و از جنبه کاربر پسند بودن و حاوي اطلاعات مفيد بودن وضعيت نامناسبي دارند. گردشگران در صحبت‌هاي خود همچنين به مشکلات ورود به اي

تبليغات وآگهي ها تبليغات عبارت است از ارتباط ومعرفي غير شخصي يا خدمات از طريق حاملهاي مختلف در مقابل دريافت وجه براي موسسات انتفاعي يا غير انتفاعي يا افرادي که به نحوي در پيام مشخص شده اند. آگهي وتبليغ علمي است که علي رغم قدمت آن هنوز در ايران ن

«سازماندهی و طراحی نیروی فروشی» مدیر فروش بایستی توجه و تمرکز خود را بصورت قابل ملاحظه ای روی نیروی فروش قرار دهد. مدلی که برای سازماندهی یک نیروی فروش دچار تغییر و تحول و پیشرفت می شود، از یک مدل عمومی تبدیل به یک مدل خاص و ویژه می شود و از یک مدل استراتژیک به یک مدل تاکتیکی و از یک مدل در مقیاس بزرگ تبدیل به مدلی برای جزئیات سیستم می شود. چهارچوب و قالب تصمیم و اقدام اولیه این ...

برنامه اصلی تولید (MPS) در سیستم تولید ETO در بخش قبل، چندین استراتژی تولید معرفی و در مورد آنها بحث شد. در این بخش تمرکزمان روی ETO و ویژگی های برنامه ریزی در این محیط است. فرآیند تکوین و ایجاد یک محصول جدید که در آن هیچ تقاضای واقعی هنوز وجود ندارد‏، چه در یک شرکت MTO و چه در یک شرکت MTS باشد، کاربردی منحصربفرد از استراتژی ETO است. در یک مرور اجمالی شرکتهای ETO عموماً فرآیند ...

سيستمي که به توضيح آن مي پردازيم طراحي وب سايت فروش کتاب مي باشد . اين سيستم تحت vbطراحي شده و در آن از زبانهاي VB ، Access استفاده کرده ايم . در وب سايت فروش کتاب بازديدکنندگان مي توانند کتاب مورد نظر خود را با استفاده از سيستم جستجو يا جستجوي پيشر

چیزی که در دنیای تجارت امروز اهمیت کمتری به آن داده می‌شود، مدل کسب و کار و یا همان Business Model است. Business Model می ‌تواند نقش الگو و خط‌کش را در هر تجارتی بازی کند. یک Business Model خوب که معمولا از یک پاراگراف هم بیشتر نمی‌شود، مدل کسب درآمد و چگونگی دستیابی به آن را مشخص می‌کند. بدیهی است که اگر در روز نخست تصویر درستی از Business Model خود نداشته باشیم، خیلی سریع از ...

شرکت رادياتور ايران صورتهاي مالي تلفيقي گروه و شرکت اصلي سال مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1381 مجمع عمومي عادي صاحبان سهام با احترام به پيوست صورتهاي مالي تلفيقي به همراه صورتهاي مالي شرکت رادياتور ايران سهامي عام ( شرکت اصلي ) مربوط به س

مقدمه (خلاقیت ) مقوله ای است که اغلب ابعاد زندگی اجتماعی بشر را در بر می گیرد اما به جرات می توان گفت خلاقیت در آموزش و پرورش نکته ای کلیدی و حائز اهمیت است . با عنایت به اینکه ،زمینه اساسی خلاقیت باید در خانواده ، مدرسه و دانشگاه فراهم گردد و مدارس در این زمینه نقشی مضاعف دارند در این مقاله کوشش می شود برخی از ابعاد اساسی ( خلاقیت و آموزش ) مورد توجه قرار گیرد. تعریف خلاقیت : ...

مشخصات آماری و جغرافیایی شهرستان آبیک شهرستان آبیک با وسعتی حدود 1534 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 84201 نفر(براساس آمار سال 1375) کم وسعت ترین و نیز کم جمعیت ترین شهرستان استان قزوین می باشد. که دارای دوبخش مرکزی و بشاریات و دو شهر آبیک و خاکعلی بوده و مجموعاً دارای پنج دهستان است. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان مدیریت استان میزان جمعیت شهرستان در سال 84 بالغ بر ...

– یادداشتهای توضیحی موضوع شرکت سرمایه شرکت محل قانونی شرکت ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی ترازنامه تلفیقی صورت سود و زیان تلفیقی گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی صورت جریان وجوه نقد تلفیقی پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) صورت سود و زیان گردش حساب سود( زیان ) انباشته صورت جریان وجوه نقد د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل مقدمه: شرکت ...

اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که ...

هدف از عایق‌کاری حرارتی، کاهش گرمای انتقال یافته یا به حداقل رساندن اثرات شیوه‌های جداگانه انتقال حرارت است و فرآورده های جدید سعی در تحقق بهتر این هدف دارد چندی پیش دوره‌های تخصصی آموزش آشنایی با مصالح ساختمانی جدید در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای گروهی از متخصصان و دست‌اندرکاران امر ساختمان برگزار شد. بخشی از این دوره آموزشی به فرآورده‌های عایق‌کاری حرارتی جدید در ساختمان ...

بازار شکوفا نشده در ایران یکی از ابعاد زندگی که شدیدا تحت تاثیر مدرنیته قرار گرفته، بعد آموزش است. یادگیری الکترونیک که اکنون بازاری 17 میلیارد دلاری در دنیا دارد، می تواند منشا مزایای بسیاری برای اقتصاد کشورها باشد. مزایای استفاده از آموزش الکترونیک، موانع شکوفایی این آموزش در کشور، نقش آن در تحقق اهداف سند چشم انداز و تاثیرات آموزش الکترونیک بر بدنه اقتصادی کشور ازجمله مواردی ...

خلاصه : در این مقاله امکان استفاده و اینکه آیا قابلیت کاربرد مبدلهای حرارتی صفحه ای به عنوان مبدلهای حرارتی چند جریانی مورد بررسی قرار می گیرد. از آنجا که یک قاب مبدلهای حرارتی صفحه ای می توان طوری قرار بگیرد که چنیدن صفحه را در خود جای دهد بنابراین جریانهای چندگانه می تواند به هریک از صفحات و از آنها خارج شوند. و این خود سبب کاهش در هزینه ها و مبدلهای حرارتی فشرده تر با شبکه ای ...

مقدمه ماهیت تحول تکنولوژی اطلاعات و بخصوص وب گسترده جهانی (اینترنت) فرصتی جهت ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان نسبت به آنچه در گذشته (در دنیای بدون اینترنت) امکانپذیر بود، فراهم آورده است. با ترکیب قابلیتها جهت پاسخگویی مستقیم به درخواستهای مشتری و جذب مشتری با ارتباطات متقابل زیاد و ایجاد امکانات نرم افزاری، شرکتها امروزه توانایی بیشتری جهت ایجاد، گسترش و حفظ ارتباطات بلندمدت با ...

چکیده سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس می‌باشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص می‌یابد. در اغلب شرکتها این بودجه ...

مفهوم دانش : دانش ،نه داده است و نه اطلاعات ،هر چند که به هر دو مربوط بوده و تفاوت آنها لزوما ماهوی نیست و صرفا از نظر مراتب با هم متفاوتند . سردرگمی درباره مفهوم داده ،اطلاعات و دانش – تفاوتها و مفاهیم آنها هزینه های زیادی را بر مبتکران طرحهای فنی تحمیل کرده است و در عین حال نتایج مورد نظر آنان را محقق نکرده است. گاهی ،شرکت ها تا پیش از سرمایه گذاری وسیع در زمینه سامانه ای خاص ...

برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1]. - ابزار های تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی ...

بخش عمومی می تواند دارای نقش مجاورتی در طبقه بندی صنعت ESCO توسط دادن تأمین مالی حقوق صاحبان سهام مکانیزه شده باشد. مخصوص شرکت تضامن با بخش خصوصی است که در اداره کردن بهتر به حالت موازنه در می آورد و وجه نقد را به کار می اندازد. هدف مخصوص وسیله نقلیه همچنین می تواند نقش ارزشمندی را بازی کند نانچه شریک برای حقوق سرمایه گذاری در ESCO (بخش 5.2 در SPVs دیده می شود). این گونه منابع ...

مقدمه دامنه موفقیت های آینده در مدیریت خدمات از حیطه پردازش علوم رفتاری حاصل خواهد شد. لذا تحقیقات بحث انگیزی که اخیراً در مورد احساس مشتری در مقابل تلاش های شرکت ها ، برای برقراری تماس با او صورت گرفته است روشنگر اهمیت کاربرد علوم رفتاری در این زمینه است. امروزه روانشناسان علوم رفتاری دیدگاه های جدیدی برای بهبود خدمات مدیریت عرضه کرده اند. آنها تئوری صف را در مورد به خط ایستادن ...

چکیده شرکتهای امروزی از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست یافته اند. ابزارها و فناوریهای انبار داده، داده کاوی و دیگر تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری، روشهایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت فراهم کرده اند. در واقع دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتری محوری داده است. بنابراین، با جمع آوری داده های مربوط به مشتری و تصمیم گیری براساس الگوهای ...

- مقدمه در دنیای رقابتی امروز با توجه به ویژگی های محیط های جدید تولیدی و طبیعت مشتریان، دیگر شیوه های مدیریت تولید گذشته که یکپارچگی کمتری را در فرآیندهایشان دنبال می کردند، کارآیی خود را از دست داده اند و امروزه شرکت ها نیازمندند تا یکپارچگی منظمی را در تمام فرآیندهای تولیدی، از ماده خام گرفته تا مصرف کننده نهایی، ایجاد کنند (شان[1]، 2006). رویکرد جدیدی که در سال های اخیر بر ...

(Consumer to Consumer ) C2C محاورات و مبادلات الکترونيکي بين مصرف کنندگان که جهت برقراري ارتباط بکار مي رود مثلاً فروش اجناس دست دوم معمولاً جهت انجام تجارت بکار مي رود . banking – E بانکداري الکترونيکي ، زمانيکه کليه تراکنشهاي اوليه بانکداري از طر

نقش مديريت مصرف در کمک به مديريت توليد» نقش مديريت در مصرف يکي از عوامل تأثير گذار در سازمان مي باشد. زيرا خيلي از محصولات در چرخه توليد يا از بين مي رود يا به حساب نمي آيد، به همين منظور در اين مقاله به بررسي مديريت توليد آب و مصرف آن پرداخته

-شناخت صنعت بیمه: بیمه را اصوه صنعت می نامند و صنعت در اصطلاح به معنی بکارگیری مواد اولیه و تبدیل آنها به اشیاء دیگر برای کسب درآمد و ثروت . با توجه به تعریف فوق چنین استنباط می شود که بینه در تثبیت سرمایه ها و جایگزین کردن اموال و اشیایی که دستخوش آسیب دیدگی یا تلف می شوند، نقش اساسی دارد ، مؤسسات سرمایه ای و اشخاص ، مؤسسه هایی را که در کار صنعت و تولید هستند را حفظ می کند و از ...

نقش مديريت مصرف در کمک به مديريت توليد» نقش مديريت در مصرف يکي از عوامل تأثير گذار در سازمان مي باشد. زيرا خيلي از محصولات در چرخه توليد يا از بين مي رود يا به حساب نمي آيد، به همين منظور در اين مقاله به بررسي مديريت توليد آب و مصرف آن پرداخته

«آناليز عملکرد حداقل احتمال بلوکه شدن مکالمه براي تخصيص کانال ديناميک (پويا) در شبکه هاي سلولي موبايل » چکيده : در اين مقاله ،مسئله اختصاص کانال پويا (DCA) در شبکه سلولي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد. ما نتايجي را درباره آن ترسيم مي کنيم که بهبود عم

دوران‌های رکود اقتصادی فشار فزاینده ای به سازمانهای فروش وارد می‌آورند و همینطور که مشتریان از خرج [و خرید] خود می زنند معاملات کمتری دیده شده و ابعاد خرید [هم] کوچکتر است. تصمیم به خرید مشتری که با احتیاط پر زحمتی همراه است منجر به چرخه های فروش طولانی تر و مخارج بالاتر فروش می شود. درحالیکه بازیگران شکل تهاجمی تری به خود گرفته و برای یک رشته واحد معاملات خرد از هم سبقت جویی ...

ترمزهاي چندکاناله و ضدبلوکه ABS بدون شک پيشرفت و بهينه سازي سيستم ترمز اتومبيل ها با سرعتي نه چندان سريع صورت گرفته است و خوشبختانه امروزه ترمزهاي سه وچهار کاناله ضد بلوکه ABS در بيشتر اتومبيل ها بصورت استاندارد وجود دارد . طرز کار ترمزهاي ABS

جریان مایع در یک مجرا ممکن است به دو صورت تحت فشار و یا جریان آزاد صورت پذیرد و از این نظر می توان هیدرولیک مجاری را به هیدرولیک مجاری تحت فشار و هیدرولیک کانال های باز تقسیم بندی نمود . در جریان تحت فشار که می توان آن را جریان در مجرای بسته نیز نامید ، تمام مایع ، درون یک مرز جامد محصور شده است ، مرزهای حرکت مایع در تماس با جدار جامد می باشد ولی در کانال باز مایع در حرکت ، در ...

بررسي کانال ارتباط بي سيم و سيستم هاي ماهوارهاي تاريخچه در دهه 1950 و اوايل دهه 1960 مردم سعي کردند تا سيستم ارتباطي از طريق برخورد سيگنالها به بالونهاي فلزي ايجاد نمايند. متاسفانه سيگنالهاي دريافتي بسيار ضعيف بوده و کاربرد عملي نداشت. سپس نيروي دري

صنعت فرش دستباف هند بازاریابی و چشم اندازهای آینده آن مهناز وحیدی – هندوستان به عنوان یکی از رقبای فرش ایران در بازارهای جهانی مطرح است و رصد اخبار و اطلاعات مربوط به تولید و فروش محصولات کشورهای رقیب از جمله هندوستان از وظایفی است که بر عهده اصحاب رسانه‌هاست. صنعت فرش دستباف هند، صنعتی دارای قدمت و تراکم کاری بالاست که برای بیش از 215 میلیون هنرور در مناطق روستایی فرصت شغلی ...

نگاهی به فلسفه های مدیریت بازاریابی مقدمه مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هر یک در رابطه با “ سازمان”، “ مشتریان” و “جامعه”،می باشد . سازمانها فعالیت های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می دهند. این دیدگاه ها عبارت اند ...

مقدمه مسائل کشاورزی پیچیده اند و رابطه آنها با پاره ای عوامل اقتصادی ،مالی ، فنی و جمعیتی است. هر نوشته ای راجع به بازارهای کشاورزی ، حتی اگر در حد این کتاب موجز باشد ، ضرورتا بایستی مسائل بسیار متنوعی را مورد بررسی قرار دهد. قبل از هر چیز ، باید بدانیم مشکلات بازارهای کشاورزی چیست؟ خصوصیات فنی آن کدام است ؟ مشکلات بین المللی محصولات عمده کشاورزی چگونه سازمان می یابد ؟ اما این ...

چکیده امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت درحال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکان پذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می ...

در اين پروژه در مورد نقش توان راکتيو در شبکه هاي انتقال و فوق توزيع بحث شده است و شامل 5 فصل مي باشد که در فصل اول در مورد جبران بار و بارهايي که به جبران سازي نياز دارند و اهداف جبران بار و جبران کننده هاي اکتيو و پاسيو و از انواع اصلي جبرا

براي انتقال اطلاعات توسط کانال‌هاي مخابراتي که کانال‌هاي ميانگذر هستند ؛ مي‌بايست را اطلاعات توسط يک موج حامل با فرکانس مناسب ارسال نمود .در انواع شيوه‌هاي مدولاسيون ديجيتال يکي از پارامترهاي دامنه يا فرکانس يا فاز موج‌ حامل در گام‌هاي گسسته تغيير

ثبت سفارش
تعداد
عنوان محصول