تعداد 7 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع کیفیّات مشدّد در سایت یافت گردید:
سببهاي تشديد مجازات سببهاي تشديد مجازات کيفيّات و اوصافي است که قانون گذار تعيين کرده است و دادرس به محض احراز آنها به حداکثر و يا بيش از حداکثر مجازات مقرر در قانون براي همان جرم حکم خواهد داد. کيفيّات مشدّد و عيني : وقايعي خارجي است که اگر با افع
سبب های تشدید مجازات سببهای تشدید مجازات کیفیّات و اوصافی است که قانون گذار تعیین کرده است و دادرس به محض احراز آنها به حداکثر و یا بیش از حداکثر مجازات مقرر در قانون برای همان جرم حکم خواهد داد. کیفیّات مشدّد و عینی : وقایعی خارجی است که اگر با افعال مادی جرم مقارن گردد بر حدّت و خطرناکی آن میافزاید . مانند 1- تعّدد مجرم با سبق تعمیم : اقدام مجرمانه ی دو یا چند تن با قصد قبلی . ...
کيفيّات مشدّد و عيني : وقايعي خارجي است که اگر با افعال مادي جرم مقارن گردد بر حدّت و خطرناکي آن ميافزايد . مانند 1- تعّدد مجرم با سبق تعميم : اقدام مجرمانه ي دو يا چند تن با قصد قبلي . مثال ماده ي 2 قانون کيفر مربوط به راه آن عنف و آزار و جرح
نور لیزر نوع کاملاً جدیدی از نور است؛ درخشانتر و شدیدتر از هرچه که در طبیعت یافت میشود. میتوان نور لیزری آنچنان قوی تولید کرد که هر مادهی شناخته شدهی روی زمین را در کسری از ثانیه بخار کند. می تواند سخترین فلزات را سوراخ کند یا به راحتی جسم سختی مثل الماس را سوراخ کند و از آن بگذرد. برعکس، باریکهی کم قدرت و فوقالعاده دقیق انواع دیگر لیزر را میتوان برای انجام دادن کارهای ...
روش تدریس تشدید برای بزرگسالان هدف: آشنایی با شکل، اسم تشدید و روش تلفّظ حرف مشدّد است. و در پایان از دانش آموزان انتظار میرود که: 1 علامت « تشدید » را بشناسند. 2 نحوه خواندان « حرف مشدّد » را یاد گرفته باشند. 3 هرکلمه و آیهای که دارای علامت تشدید (، سکون ، حرکات و حرف مدّی ) است را مشخّص نمایند و آن را به صورت شمرده و صحیح بخوانند. مراحل تدریس تشدید 1 یک کلمه دو بخشی که دارای ...
تعريف کلمه ادغام در لغت به معني «ادخال _ داخل نمودن» مي باشد و در تجويد، عبارتست از «حذف يک حرف ساکن و مشدّد نمودن حرف بعدي». به سخن ساده تر اينکه حرف اول در داخل حرف دوم ناپديد و موجب فشرده شدن (تشديد) حرف دوم شده است. مانند مِنْ مَا که بايد نون
روش تدریس حروف ناخوانا برای خردسالان هدف: همان هدفی است که از تدریس حروف ناخوانا برای بزرگسالان داشتیم و انتظارات میباشد. مقدّمه: در بررسی موارد حروف ناخوانا در قرآن و سهولت آموزش آنها برای خردسالان به این نتیجه رسیدیم که پنج مورد از هفت مورد را تحت عنوان حروف ناخوانای «والی» در قرآن (که نشانه آنها نداشتن علامت بود) و دو مورد دیگر را تحت عنوان تبدیل صداهای کشیده به کوتاه مطرح ...