تعداد 8 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع گارسیا در سایت یافت گردید:
فدريکو گارسيا لورکا شاعر و نويسنده اسپانيايي است. دوران جواني فدريکو به تاريخ ? ژوئن ???? در دهکده Fonte Vacros در جلگه غرناطه ،چند کيلومتري شمال شرقي شهر گرانادا زاده شد در خانوداهاي که پدر يک خرده مالک مرفه و مادر فردي متشخص و فرهيخته بود. نخس
من يک اسپانيايي تمام عيارم و امکان ندارد که بتوانم بيرون از مرزهاي جغرافيايي اسپانيا زندگي کنم . با اين همه ، از هر اسپانيايي که فقط به سبب زاده شدن در اسپانيا خود را اسپانيايي مي داند ، متنفرم . من برادر همه انسان ها هستم و از کسي که چشم بسته خودش
متولد ۲١ آذر ١۳۰۴، تهران . شاعر، روزنامه نگار، مترجم شعر و رمان، محقق کتاب کوچه ۱۳۰۴ احمد شاملو (ا. صبح / ا.بامداد) روز ٢١ آذر در خانهی شمارهی ۱۳۴ .خیابان صفیعلیشاه تهران متولد شد. دورهی کودکی را به خاطر شغل پدر که افسر ارتش بود و هرچند وقت را در جایی به ماءموریت میرفت، در شهرهایی چون رشت و سمیرم و اصفهان و آباده و شیراز گذراند. مادرش کوکب عراقی شاملو بود. پدرش حیدر. ...
مقدمه : پرو، کشوری کم توسعه یافته در آمریکای لاتین ، یکی از جنجالی ترین ومهمترین دروه هادرکل تاریخ طولانی خود را میگذراند. به همین علیت ، بیشتر خبرهایی که این روزها ازپرو میآیند ، مهیج هستند. این مقاله- علمیرغم آن که در ابتدا چنین مقصدی نداشتیم به مادر تعیین عواملی که باعث این وضعیت جنجال برانگیزشده است، کمک میکند. مابه این عوامل تز جنبه تکامل دسترسی زنان در ابتدا به آموزش و ...
تاريخچه اسکواش فدراسيون اسکواش در سال 1371 به رياست فعلي آقاي غلامحسين فرامرزي تاسيس شد و در سال 1372 به عضويت فدراسيون جهاني و آسيايي درآمد و فعاليتهاي خود را با تشکيل هيئتهاي اسکواش برادران در استانها، و ايجاد مدرسه اسکواش آغاز و جهت آموزش اين ر
رئالیسم از ریشهی لاتین «Real» به معنای واقعیت گرفته شده است. رئالیسم در معنای لغوی، معادل واقع گرایی یا واقعیت گرایی است. به لحاظ مابعدالطبیعی و در فلسفهی یونان باستان، واقعیت عبارت است از امر بیرونی خارج از ما. در حکمت عرفان اسلامی، «واقعیت»، امری ذومراتب است و در نظام هستی، «واقعیت مثالی» قرار دارد و باطنٍ واقعیت ملکوتی یا مثالی نیز، واقعیت جبروتی است که البته در زبان حکما ...
هدف از پژوهش حاضر بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با خود تنظيمي يادگيري و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دوره ي پيش دانشگاهي شهر شيراز مي باشد. بدين منظور به صورت نمونهگيري خوشهاي مرحله اي از 311 نفر دانش آموزان دوره ي پيش دانشگاهي شهرشيراز (150 پس